Uniunea Suporterilor Petrolişti: USP este în continuare dezamăgită de nivelul de profesionalism dovedit de Conducerea clubului Petrolul Ploieşti

Uniunea Suporterilor Petroliști a emis un comunicat de presă cu privire la starea clubului Petrolul Ploiești. Printre altele, USP a ținut să precizeze faptul că este în continuare dezamăgită de nivelul de profesionalism dovedit de Conducerea clubului Petrolul Ploiești. De altfel, în comunicat se mai precizeză și faptul că „răbdare, răbdare” a devenit raspunsul care li se servește la orice problemă pe care o ridică suporterii.

Iată comunicatul de presă:

 

 

În data de 27 iunie a avut loc o nouă ședință a Consiliului Director al clubului Petrolul Ploiești, obținută, ca toate celelalte dealtfel, cu mare dificultate de către reprezentanții USP. Astfel, este relevată o cultură a pseudo-comunicării, departe de orice pretenție de transparență și deschidere, USP-ul devenind specialistă în utilizarea forcepsului pentru orice informație de la club, care, dacă nu este sunat de nenumărate ori și pe diverse canale, nu inițiază niciun fel de comunicare de la sine. 
În discuția cu Cristi Vlad am aflat următoarele:

1. Campania de achiziții pentru completarea lotului: Clubul mai caută 2-3 jucători pentru completarea lotului, dar în general este mulțumit cu transferurile efectuate. Au fost aduși jucători cu experiență de Liga 1, la care se adaugă câțiva tineri considerați a fi de perspectivă. USP nu are competența de a se amesteca în alcătuirea lotului, având deplină încredere că doi antrenori cu licență PRO sunt suficienți pentru a gestiona inspirat această problemă.

2. Pregătirea de vară: Cantonamentul se va desfășura în Slovenia. În plus, se vor desfășura mai multe meciuri amicale în țară. Pe 28 iulie este antamat un meci cu Rapid.

3. Tarife pentru abonamente și bilete/Calendarul emiterii abonamentelor: Tarifele vor fi anunțate în zilele următoare. Nu s-a luat încă decizia definitivă cu privire la prețuri, însă vor crește puțin față de anul trecut. Nu se știe când vor fi emise abonamentele. Noi am propus tarife chiar mai mari decât cele dorite de conducere, dar am fost refuzați. Considerăm că biletele mai scumpe sunt o formă prin care suporterii pot ajuta eficient clubul.

MENȚIUNE: Am aflat cu stupoare ca Primaria Municipiului Ploiești a avut nesimțirea și reaua voință să pretindă 2% din fondurile încasate pe bilete și abonamente în sezonul trecut, pe motiv ca stema Petrolului, marcă aparținând Primăriei, a fost reprodusă pe bilete și pe cardul-suport al abonamentelor. USP se întreabă cât de departe poate merge mârlănia și unde sunt bunele intenții ale Primăriei de sprijinire a clubului. Pană acum Municipalitatea și toți „petroliștii pur-sânge” din Consiliul Local doar au luat de la Petrolul, sprijinul oferit în termeni reali fiind egal cu zero.

4. Centrul de copii și juniori: Ciprian Pura a fost cooptat în CCJ. Vor exista cinci grupe, așa cum prevede regulamentul FRF. Momentan se caută soluții pentru grupa 2000-2001 care a fost luată în totalitate de Petrosport. Conducătorul CCJ este legendarul portar petrolist Gheorghe Liliac.

5. Organigrama clubului: În ciuda insistențelor USP de aproape un an de zile, încă nu suntem în posesia acestui document important. Lipsa unei organigrame la club este dovada diletantismului revoltător al clubului, manifestat în zona managementului, acest management, care, dacă ar fi să-l credem pe Partenerul Finanțator vorbind prin talk-show-uri, ar fi punctul forte la Petrolul Ploiești. Organigrama este unul din elementele importante în funcționarea oricărei organizații. Nu pot fi introduse reguli, nu se pot planifica activități sau strategii dacă nu se cunosc cu precizie structurile care le aplică; nu se poate contura un viitor, atunci când prezentul este haotic și nestructurat, cum este, din nefericire, clubul Petrolul în acest moment.

6. Departamentul de marketing: Se studiază în prezent câteva CV-uri, depuse pe adresa clubului. Marketingul este știința și arta de a vinde. Ei bine, în concepția Conducerii, Petrolul nu are nevoie să vândă, de vreme ce nimeni nu a catadicsit să înființeze acest departament până în acest moment. În ciuda nenumăratelor asigurări și reasigurări și iarăși-asigurări, fie de la Partenerul Finanțator, fie de la Președinte, Petrolul continuă – pentru că merge și așa, la plesneală ¬- să își permită să nu aibă un departament specializat de marketing.

7. Degradarea accentuată a stadionului: Se va implica clubul și Veolia în rezolvarea disfuncționalităților? USP a sugerat negocierea unor protocoale cu CSM de tip compensarea costului reparațiilor făcute de club cu valoarea chiriei datorate. Din păcate nu există disponibilitate pentru astfel de soluții din partea CL Ploiești, format la nivel declarativ din iubitori ai Petrolului (care au infestat Facebook-ul cu declarații siropoase de dragoste, apreciere și grijă). CL rămâne absolut indiferent, evident, doar până în campania electorală, la orice soluții constructive ce ar salva Arena Ilie Oană de la o continuă degradare.

8. Parteneriate comerciale (sponsori). Există discuții cu câțiva potențiali parteneri (nimeni nu precizează însă cine și cum poartă aceste discuții, atâta vreme cât nu avem departament specializat la club). Sigur în acest moment este că sponsorii de anul trecut au rămas, crescându-se sumele cu care ei contribuie pentru noul an competițional.

9. Baze sportive pentru club: Există în acest moment contracte la Brazi, Compet și Vega. Au început lucrarile la Vega, iar cele de la Brazi sunt aproape de finalizare (sistemul de irigare și însamanțarea terenului).

10. Colantarea autocarului pentru următorul sezon: Rămâne același model, „vârcolacul” fiind recolantat cu același model de pe laterala opusă. USP a inițiat o campanie de colantare, însă din păcate, la termenul stabilit nu au existat modele propuse din rândul suporterilor, deși flexibilitate și disponibilitate din partea clubului am avut.

11. Echipamentul: Pentru noul sezon se va păstra Joma, se pare cu un echipament mai performant.

12. Revenirea la numele Petrolul Ploiești. Clubul a trimis la Judecătorie denumirea AFC Petrolul Ploiești pentru structura sportivă și se așteaptă aprobarea acestui nume. Ulterior aprobării, FRF trebuie să își dea acordul pentru a fi schimbat numele echipei.

13. Constituirea unei SA: Nu este cazul pentru a fi luată în discuție o nouă structură sportivă de tip SA, răspuns șablon primit de fiecare dată când ridicăm această problemă.

14. Proiectul FCP TV: Nu sunt prevăzute sume suplimentare pentru acest proiect. USP dorește o întrevedere cu echipa de proiect pentru a putea vedea dacă noi, suporterii, putem continua să punem umărul la realizarea acestui proiect frumos și benefic, în special pentru frații noștri din țară și din afara țării.

USP este în continuare dezamăgită de nivelul de profesionalism dovedit de Conducerea clubului Petrolul Ploiești. Această slăbiciune este un risc și o amenințare constantă, care pot afecta grav viitorul clubului nostru drag. Am considerat că în primii doi ani trebuie să fim răbdători cu noua Conducere, dar se pare că „răbdare, răbdare” a devenit raspunsul ce ni se servește la orice problemă pe care o ridicăm. Suntem conștienți că primii doi ani au fost pentru noua Conducere o perioadă de tranziție delicată. Acum însă ce scuze mai există?! A venit, credem noi, vremea faptelor, singurele competențe dovedite până acum de Conducere fiind tărăgănarea și dusul cu vorba!

Girul USP pentru actuala Conducere este un bun de preț, singurul pe care îl mai are, și îi reamintim Conducerii să nu se joace cu el. Nimeni nu este de neînlocuit și în ochii USP numai și numai interesul Petrolului vorbește!

Mulțumim, 
Uniunea Suporterilor Petrolişti

HAI PETROLUL!