Dacian Cioloş, un produs politic de doi bani

Dacian Cioloş, un produs politic de doi bani

Am trecut astăzi prin piață să-mi cumpăr d-ale conștiinței. Știți voi! Produsele alea scoase pe piața electorală care să mă țină patru ani.

 Eram decis ca de data această să ofer cât mai puțin și să cumpăr ceva de calitate. Mi-am zis că poate găsesc și eu produsul ăla de care să nu mă plictisesc după patru ani sau plâng  după el ca un copil care a primit jucăria visată, însă care arată altfel față de cea din reclamă.

Așadar, plimbându-mă prin piață am dat peste un tip și o tipă bine îmbrăcați, însă care își prezentau produsul pe o cutie de carton, probabil furată de la aprozarul de lângă ei.

 Păreau a fi niște cămătari de vise și care împrăștiau iluzii deșarte. Ce-i drept tipul avea și o față mai de tâmp, însă am văzut că i-a convins pe mulți. I-a prostit. El știe cum îi îmbârligă…, însă era coadă la el.

 Probabil că și ăia mulți au fost nemulțumiți de produsele pe care le-au cumpărat până acum de la negustorii vechi. Pe mine nu m-a păcălit tipul, însă din curiozitate m-am apropiat să văd ce era pe carton.

Pe lângă niște produse pe care le cunosc de ani buni și care nu m-au mulțumit și unele fabricate pe loc pe vreun vapor, era și produsul Colectiv, Dacian Cioloș.

 

Mi-au zis cei doi negustori că-l primesc cadou dacă o să cumpăr unul dintre celelalte produse. Le-am zâmbit frumos, le-am mulțumit și mi-am văzut de drum.

Eu eram obișnuit cu produsele producție proprie, nu cu unul al străzii, care nu m-a convins până acum. A apărut tocmai ca o alternativă, parcă așa strigau ăia din stradă, la produsele scoase pe piață de ăla din stânga sau ăla din dreapta.

Acum este clar că brandul lui produs de colectivitate a fost vândut tocmai celor pe care cumpărătorii de vise i-a contestat. În acest moment este un produs din așa zisa mocirlă a marketingului politic. Însă valoarea lui a scăzut pentru mine. Nu aș da nici doi bani pe el pentru că m-a mințit. Peste câteva zile o să am ac și pentru cojocul negustorilor de vise.

Gata, ne mai auzim peste 4 ani! Poate veniți cu produse mai bune.