Uniunea Suporterilor Petrolişti: USP este în continuare dezamăgită de nivelul de profesionalism dovedit de Conducerea clubului Petrolul Ploieşti


28 iunie 2018

Uniunea Suporterilor Petrolişti a emis un comunicat de presă cu privire la starea clubului Petrolul Ploieşti. Printre altele, USP a ţinut să precizeze faptul că este în continuare dezamăgită de nivelul de profesionalism dovedit de Conducerea clubului Petrolul Ploieşti. De altfel, în comunicat se mai precizeză şi faptul că „răbdare, răbdare” a devenit raspunsul care li se serveşte la orice problemă pe care o ridică suporterii.

Iată comunicatul de presă:

 

 

În data de 27 iunie a avut loc o nouă şedinţă a Consiliului Director al clubului Petrolul Ploieşti, obţinută, ca toate celelalte dealtfel, cu mare dificultate de către reprezentanţii USP. Astfel, este relevată o cultură a pseudo-comunicării, departe de orice pretenţie de transparenţă şi deschidere, USP-ul devenind specialistă în utilizarea forcepsului pentru orice informaţie de la club, care, dacă nu este sunat de nenumărate ori şi pe diverse canale, nu iniţiază niciun fel de comunicare de la sine. 
În discuţia cu Cristi Vlad am aflat următoarele:

1. Campania de achiziţii pentru completarea lotului: Clubul mai caută 2-3 jucători pentru completarea lotului, dar în general este mulţumit cu transferurile efectuate. Au fost aduşi jucători cu experienţă de Liga 1, la care se adaugă câţiva tineri consideraţi a fi de perspectivă. USP nu are competenţa de a se amesteca în alcătuirea lotului, având deplină încredere că doi antrenori cu licenţă PRO sunt suficienţi pentru a gestiona inspirat această problemă.

2. Pregătirea de vară: Cantonamentul se va desfăşura în Slovenia. În plus, se vor desfăşura mai multe meciuri amicale în ţară. Pe 28 iulie este antamat un meci cu Rapid.

3. Tarife pentru abonamente şi bilete/Calendarul emiterii abonamentelor: Tarifele vor fi anunţate în zilele următoare. Nu s-a luat încă decizia definitivă cu privire la preţuri, însă vor creşte puţin faţă de anul trecut. Nu se ştie când vor fi emise abonamentele. Noi am propus tarife chiar mai mari decât cele dorite de conducere, dar am fost refuzaţi. Considerăm că biletele mai scumpe sunt o formă prin care suporterii pot ajuta eficient clubul.

MENŢIUNE: Am aflat cu stupoare ca Primaria Municipiului Ploieşti a avut nesimţirea şi reaua voinţă să pretindă 2% din fondurile încasate pe bilete şi abonamente în sezonul trecut, pe motiv ca stema Petrolului, marcă aparţinând Primăriei, a fost reprodusă pe bilete şi pe cardul-suport al abonamentelor. USP se întreabă cât de departe poate merge mârlănia şi unde sunt bunele intenţii ale Primăriei de sprijinire a clubului. Pană acum Municipalitatea şi toţi „petroliştii pur-sânge” din Consiliul Local doar au luat de la Petrolul, sprijinul oferit în termeni reali fiind egal cu zero.

4. Centrul de copii şi juniori: Ciprian Pura a fost cooptat în CCJ. Vor exista cinci grupe, aşa cum prevede regulamentul FRF. Momentan se caută soluţii pentru grupa 2000-2001 care a fost luată în totalitate de Petrosport. Conducătorul CCJ este legendarul portar petrolist Gheorghe Liliac.

5. Organigrama clubului: În ciuda insistenţelor USP de aproape un an de zile, încă nu suntem în posesia acestui document important. Lipsa unei organigrame la club este dovada diletantismului revoltător al clubului, manifestat în zona managementului, acest management, care, dacă ar fi să-l credem pe Partenerul Finanţator vorbind prin talk-show-uri, ar fi punctul forte la Petrolul Ploieşti. Organigrama este unul din elementele importante în funcţionarea oricărei organizaţii. Nu pot fi introduse reguli, nu se pot planifica activităţi sau strategii dacă nu se cunosc cu precizie structurile care le aplică; nu se poate contura un viitor, atunci când prezentul este haotic şi nestructurat, cum este, din nefericire, clubul Petrolul în acest moment.

6. Departamentul de marketing: Se studiază în prezent câteva CV-uri, depuse pe adresa clubului. Marketingul este ştiinţa şi arta de a vinde. Ei bine, în concepţia Conducerii, Petrolul nu are nevoie să vândă, de vreme ce nimeni nu a catadicsit să înfiinţeze acest departament până în acest moment. În ciuda nenumăratelor asigurări şi reasigurări şi iarăşi-asigurări, fie de la Partenerul Finanţator, fie de la Preşedinte, Petrolul continuă – pentru că merge şi aşa, la plesneală ¬- să îşi permită să nu aibă un departament specializat de marketing.

7. Degradarea accentuată a stadionului: Se va implica clubul şi Veolia în rezolvarea disfuncţionalităţilor? USP a sugerat negocierea unor protocoale cu CSM de tip compensarea costului reparaţiilor făcute de club cu valoarea chiriei datorate. Din păcate nu există disponibilitate pentru astfel de soluţii din partea CL Ploieşti, format la nivel declarativ din iubitori ai Petrolului (care au infestat Facebook-ul cu declaraţii siropoase de dragoste, apreciere şi grijă). CL rămâne absolut indiferent, evident, doar până în campania electorală, la orice soluţii constructive ce ar salva Arena Ilie Oană de la o continuă degradare.

8. Parteneriate comerciale (sponsori). Există discuţii cu câţiva potenţiali parteneri (nimeni nu precizează însă cine şi cum poartă aceste discuţii, atâta vreme cât nu avem departament specializat la club). Sigur în acest moment este că sponsorii de anul trecut au rămas, crescându-se sumele cu care ei contribuie pentru noul an competiţional.

9. Baze sportive pentru club: Există în acest moment contracte la Brazi, Compet şi Vega. Au început lucrarile la Vega, iar cele de la Brazi sunt aproape de finalizare (sistemul de irigare şi însamanţarea terenului).

10. Colantarea autocarului pentru următorul sezon: Rămâne acelaşi model, „vârcolacul” fiind recolantat cu acelaşi model de pe laterala opusă. USP a iniţiat o campanie de colantare, însă din păcate, la termenul stabilit nu au existat modele propuse din rândul suporterilor, deşi flexibilitate şi disponibilitate din partea clubului am avut.

11. Echipamentul: Pentru noul sezon se va păstra Joma, se pare cu un echipament mai performant.

12. Revenirea la numele Petrolul Ploieşti. Clubul a trimis la Judecătorie denumirea AFC Petrolul Ploieşti pentru structura sportivă şi se aşteaptă aprobarea acestui nume. Ulterior aprobării, FRF trebuie să îşi dea acordul pentru a fi schimbat numele echipei.

13. Constituirea unei SA: Nu este cazul pentru a fi luată în discuţie o nouă structură sportivă de tip SA, răspuns şablon primit de fiecare dată când ridicăm această problemă.

14. Proiectul FCP TV: Nu sunt prevăzute sume suplimentare pentru acest proiect. USP doreşte o întrevedere cu echipa de proiect pentru a putea vedea dacă noi, suporterii, putem continua să punem umărul la realizarea acestui proiect frumos şi benefic, în special pentru fraţii noştri din ţară şi din afara ţării.

USP este în continuare dezamăgită de nivelul de profesionalism dovedit de Conducerea clubului Petrolul Ploieşti. Această slăbiciune este un risc şi o ameninţare constantă, care pot afecta grav viitorul clubului nostru drag. Am considerat că în primii doi ani trebuie să fim răbdători cu noua Conducere, dar se pare că „răbdare, răbdare” a devenit raspunsul ce ni se serveşte la orice problemă pe care o ridicăm. Suntem conştienţi că primii doi ani au fost pentru noua Conducere o perioadă de tranziţie delicată. Acum însă ce scuze mai există?! A venit, credem noi, vremea faptelor, singurele competenţe dovedite până acum de Conducere fiind tărăgănarea şi dusul cu vorba!

Girul USP pentru actuala Conducere este un bun de preţ, singurul pe care îl mai are, şi îi reamintim Conducerii să nu se joace cu el. Nimeni nu este de neînlocuit şi în ochii USP numai şi numai interesul Petrolului vorbeşte!

Mulţumim, 
Uniunea Suporterilor Petrolişti

HAI PETROLUL!


Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Google Plus
Share on Linkedin
rating
(122 vizualizări)
Dacă v-a plăcut acest articol, daţi-ne un like:

Adăugaţi un comentariu:
Folosind un cont de facebook:
sau folosind formularul următor:
Nume:

Email:

Comentariul:

Cod siguranţă:
Codul de securitate







Share on Linkedin
Share on Twitter
Share on Google Plus
Share on Facebook

























Copyright © - 2018 deprahova
Actualizat: 16 noiembrie 2018
Statistii deprahova