Aproximativ 100 de angajaţi din cadrul SGU Ploieşti riscă să îşi piardă locul de muncă


4 iulie 2018

Aproximativ o sută de angajaţi din cadrul serviciului de pază al SGU Ploieşti, societate la care acţionar majoritar este Consiliul Local Ploieşti, riscă să rămână fără un loc de muncă.

Asta după ce în cadrul unei şedinţe, Consiliul de Administraţie al societăţii a solicitat o analiză din partea Direcţiei Economice a Servicii de Gospodărire Urbană Ploieşti, care să arate dacă este sau nu mai avantajoasă externalizarea acestui serviciu.

Preşedintele CA al SGU Ploieşti, Ionuţ Creţu, a precizat că propunerea a fost transmisă către Adunarea Generală a Acţionarilor şi că face parte dintr-un pachet mai amplu de măsuri pentru redresarea economică, printre care e inclusă şi majorarea de capital.

"Sunt mai multe propuneri transmise către Adunarea Generală a Acţionarilor, momentan nu s-a luat o decizie. În privinţa serviciului de pază, am cerut ca Direcţia Economică a SGU să realizeze un studiu de piaţă, din care să vedem dacă este mai profitabil să menţinem numericul actual sau să angajăm o firmă specializată", ne-a declarat preşedintele Consiliului de Administraţie interimar al societăţii ploieştene.

Legat de acest subiect, primarul Adrian Dobre nu a părut deranjat că aproximativ 100 de oameni riscă să rămână fără loc de muncă. În contextul în care vorbim, cel puţin la nivel declarativ, de o decizie prin care se doreşte concedierea angajaţilor din cadrul  serviciu de pază pe motive economice sau externalizarea lui, edilul şef nu a considerat că reprezintă o problemă în care se poate implica, astfel că acesta susţine că pe el îl interesează doar ca SGU să fie o societate eficientă.

Concret edilul şef al Ploieştiului, Adrian Dobre, a declarat miercuri că răspunderea este a forurilor decizionale de aici.

"Există Consiliu Local, există AGA, există CA, există management. Ei trebuie să ia o decizie. Pe mine mă interesează ca SGU să îşi facă datoria pe principalele domenii de activitate din contractul de delegare, întreţinerea spaţiilor verzi, administrarea cimitirelor şi administrarea parcărilor. Mă interesează şi eficienţa, să ştim exact pentru ce plătim bani din bugetul local către SGU, însă problemele de organigramă sunt ale conducerii", a afirmat primarul Dobre.

"Există Consiliu Local, există AGA, există CA, există management. Ei trebuie să ia o decizie. Pe mine mă interesează ca SGU să îşi facă datoria pe principalele domenii de activitate din contractul de delegare, întreţinerea spaţiilor verzi, administrarea cimitirelor şi administrarea parcărilor. Mă interesează şi eficienţa, să ştim exact pentru ce plătim bani din bugetul local către SGU, însă problemele de organigramă sunt ale conducerii", a afirmat primarul Dobre.


Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Google Plus
Share on Linkedin
rating
(122 vizualizări)
Dacă v-a plăcut acest articol, daţi-ne un like:

Adăugaţi un comentariu:
Folosind un cont de facebook:
sau folosind formularul următor:
Nume:

Email:

Comentariul:

Cod siguranţă:
Codul de securitate







rss
Share on Linkedin
Share on Twitter
Share on Google Plus
Share on Facebook

























Copyright © - 2018 deprahova
Actualizat: 16 iulie 2018
Statistii deprahova