Noi probleme la SGU Ploieşti. Angajaţii nu şi-au primit salariul


12 februarie 2018

Angajaţii SGU riscă din nou să nu-şi primească banii de salariu din cauza unui vid legislativ care s-a creat în urma Ordonanţei prin care contribuţiile salariale au trecut de la angajator la angajat şi a majorării salariului minim, dar şi din cauza faptului că managementul societăţii nu a reglementat situaţia din timp.

Potrivit directorului RASP Ploieşti, Raul Petrescu, conducerea Serviciului de Gospodărire Urbană a emis o situaţie de lucrări în care tariful a fost majorat, însă experţii Regiei susţin ca nu pot avea loc majorări de tarife de vreme ce Consiliul Local Ploieşti nu a aprobat acest lucru.

Drept urmare, reprezentanţii SGU Ploieşti şi cei ai RASP Ploieşti au discutat  cu juriştii Primăriei dacă pot majora tarifele în baza Ordonanţei de Guvern sau nu, însă nu au primit un răspuns concret.

Raul Petrescu mai spune că cel mai probabil majorarea de tarif va fi discutată în Consiliul Local şi că SGU ar fi trebuit să elaboreze un proiect de hotărâre în acest sens încă din luna ianuarie, pentru a evita situaţia creată acum, dar acest lucru nu s-a întâmplat.

Iată ce spune Raul Petrescu, directorul RASP Ploieşti:

 


Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Google Plus
Share on Linkedin
rating
(85 vizualizări)
Dacă v-a plăcut acest articol, daţi-ne un like:


Adăugaţi un comentariu:
Folosind un cont de facebook:
sau folosind formularul următor:
Nume:

Email:

Comentariul:

Cod siguranţă:
Codul de securitate







rss
Share on Linkedin
Share on Twitter
Share on Google Plus
Share on Facebook






















Copyright © - 2018 deprahova
Actualizat: 26 aprilie 2018
Statistii deprahova